Sekreterya
1- Daire Başkanlığının sekreterlik hizmetlerini (telefon bağlama, not alma, randevu ayarlama, faks çekme vb.) yapmak. 
2-  Güncel iş takibini yapmak ve çalışma takviminin akışını sağlamak. 
3-  Daire Başkanlığının günlük yazışmalarını yapmak, takip etmek, işlemi bittikten sonra dosyalamak. 
4- Daire Başkanlığı ile ilgili çeşitli evrak ve dokümanları hazırlamak. 
5- Daire Başkanlığının faaliyetlerini ilgilendiren mevzuatı sürekli takip etmek. 
6- Islak imzadan gelen yazıları ilgililere dağıtmak. 
7- Daire Başkanlığına getirilen imza dosyalarını inceleyip, eksiklikler varsa giderilmesini sağlamak, imzadan sonra ilgili birimlere haber vermek. 
8- İş akışındaki günlük acil yazılara ilişkin Daire Başkanını bilgilendirmek. 
9- Yapılacak toplantıları personele duyurmak. 
10- Ödeme evraklarını kaşelemek. 
11-Kendisine verilen görevleri zamanında, eksiksiz, işgücü, zaman ve malzeme tasarrufu sağlayacak şekilde yerine getirmek. 
12- Görevleriyle ilgili evrak, taşınır ve taşınmaz malları korumak, saklamak. 
13-İş hacmi yoğun olan birimlere, amirin saptayacağı esaslara göre yardımcı olmak.
14- Bağlı olduğu proses ile üst yönetici/yöneticileri tarafından verilen diğer işleri ve işlemleri yapmak. 
15- Sekreter yaptığı iş ve işlemlerden dolayı Daire Başkanına karşı sorumludur.