Performans Hedefleri                            
                        - Hizmette süreklilik, hızlılık ve doğruluk,
 - Kalite Yönetim Sisteminin sürekliliğini sağlamak için gerekli alt yapıyı oluşturmak,
 - Akademisyenlerle sürekli ilişki içerisinde olmak ve beklentilerini en kısa sürede doğru olarak karşılamak,
 - Sunduğumuz hizmetlerin Kanunlara, Ana Statüye, Yönetmeliklere ve diğer mevzuatlara uygunluğunu sağlayarak güvenilir kılmak,
 - Sunduğumuz hizmetlerin her defasında, zamanında ve doğru yapılmasını sağlamak,
 - Akademisyenlerimize sunduğumuz bilgilendirme ve kolaylaştırıcı işlemlerin daha etkin olmasını sağlamak,
 - Tüm çalışanlar tarafından kalitenin bir yaşam felsefesi olarak algılanmasını sağlamak,
 - Çalışma hayatının kalitesini iyileştirme yönünde çalışmaları başlatmak,
 - Sürekli geliştirme çalışmaları başlatmak ve herkesin bu çalışmalara katılmasını sağlamak,
 - Kaliteyi sürekli geliştirme teknikleri hakkında ve gereksinim duyulan konularda sürekli eğitim verilmesini sağlamak,
 - Çalışanların motivasyonunu sağlamak ve etkin bir çalışma ortamı oluşturmak,
 - Çalışan ve Akademisyen memnuniyeti oranının % 75 seviyesinden aşağı olmamasını sağlamak.