Oturum Kuralları
Oturum Kuralları
Kongre oturumları ZOOM programı üzerinden yapılacaktır.
Oturumların yapılacağı Zoom odalarının linkleri ve şifreleri PROGRAM KİTAPÇIĞINDA yer alacaktır.
Katılımcılarımızın SUNUMLARINI YAPACAKLARI OTURUMLARIN BAŞLAMASINDAN EN AZ 20 DAKİKA ÖNCEDEN Zoom odasına girmeleri rica olunur.
Oturuma girdiğinizde MİKROFONUNUZ KAPALI OLACAK; sunum sıranız geldiğinde mikrofonunuz ve kameranız açılmalıdır.
Sunumunuzla ilgili paylaşmak istediğiniz belgeleri ÖNCE BİLGİSAYARINIZDA AÇINIZ daha sonra Zoom programındaki SHARE SCREEN butonuna basarak BELGENİZİN BULUNDUĞU EKRANI seçip öyle paylaşınız. Eğer belgenizde video veya ses efekti varsa share screen kısmına girdiğinizde sol alt köşedeki SHARE COMPUTER SOUND seçeneğini tıkladıktan sonra belgenizin bulunduğu ekranı seçip öyle paylaşınız.
Oturumlardaki sunumlarla ilgili katılımcılara soracağınız soruları Zoom programının CHAT kısmından sorabilirsiniz. Katılımcılarımızın chat kısmını açarak oturumu takip etmelerini öneririz.
Sunum yapacak katılımcılarımızı oturum başlamadan önce PANELİST olarak tanımlayacağız. Ancak gözden kaçan katılımcılarımızı da OTURUM SIRASINDA panelist olarak tanımlayacağız.