Oturum Kuralları
Oturum Kuralları
 
  • Kongre oturumları ZOOM programı üzerinden gerçekleştirilecektir.
  • Oturumların Zoom bağlantı linkleri ve şifreleri Program Kitapçığında yer alacaktır.
  • Sunum yapacak katılımcıların, oturumlarının başlamasından en az 20 dakika önce Zoom odasına giriş yapmaları rica olunur.
  • Oturuma giriş yaptığınızda mikrofonunuz kapalı olacaktır. Sunum sırası size geldiğinde, mikrofonunuzu ve kameranızı açabilirsiniz.
  • Sunum sırasında paylaşacağınız belgeleri önceden bilgisayarınızda açınız. Daha sonra Zoom programındaki Share Screen butonuna basarak paylaşmak istediğiniz ekranı seçiniz. Eğer belgede video veya ses efekti varsa, Share Screen kısmında sol alt köşedeki Share Computer Sound seçeneğini işaretleyiniz.
  • Oturumda diğer katılımcılara sorularınızı Zoom’un Chat kısmı üzerinden iletebilirsiniz. Katılımcıların chat kısmını aktif tutarak oturumu takip etmelerini tavsiye ederiz.
  • Sunum yapacak katılımcılar, oturum başlamadan önce Panelist olarak tanımlanacaktır. Gözden kaçan katılımcılar oturum sırasında Panelist olarak tanımlanabilir.