Bölümdeki Program
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Programın Amacı
Pazarlama sektörü dünya genelinde her geçen gün büyüyen, geliÅŸen, kendini yenileyen bir yapıya sahiptir. Özellikle yaÅŸanan son global kriz bir kere daha göstermiÅŸtir ki, ülkelerin sürdürülebilir büyümeyi yakalamaları için yalnızca üretime odaklanmaları yeterli olmamakta, üretilen ürünlerin uygun stratejiler izlenmek suretiyle pazarlanması da aynı derecede, hatta belki de daha büyük bir öneme sahip olmaktadır. Zira üretilen bir ürünün tek başına bir ekonomik getirisi yoktur, ancak uygun stratejiler seçilerek pazarlanabildiÄŸi sürece ekonomik getiri unsuru olabilmektedir. Pazarlama Programı, piyasaya, çaÄŸdaÅŸ pazarlama anlayışını benimsemiÅŸ özgüvenli ve mesleki bilgi ve becerileri yüksek mezunlar sunmayı hedeflemektedir.
İş Olanakları
Mezunlar sahada ve maÄŸazalarda satış elemanı, satış temsilcisi, satış yöneticisi, pazarlama ÅŸirketlerinde araÅŸtırmacı, halkla iliÅŸkiler ve reklamcılık alanlarında da müÅŸteri temsilcisi olarak görev alabilmektedirler.