Performans Hedefleri
- Hizmette süreklilik, hızlılık ve doğruluk,
- Kalite Yönetim Sisteminin sürekliliğini sağlamak için gerekli alt yapıyı oluşturmak,
- Akademisyenlerle sürekli ilişki içerisinde olmak ve beklentilerini en kısa sürede doğru olarak karşılamak,
- Sunduğumuz hizmetlerin Kanunlara, Ana Statüye, Yönetmeliklere ve diğer mevzuatlara uygunluğunu sağlayarak güvenilir kılmak,
- Sunduğumuz hizmetlerin her defasında, zamanında ve doğru yapılmasını sağlamak,
- Akademisyenlerimize sunduğumuz bilgilendirme ve kolaylaştırıcı işlemlerin daha etkin olmasını sağlamak,
- Tüm çalışanlar tarafından kalitenin bir yaşam felsefesi olarak algılanmasını sağlamak,
- Çalışma hayatının kalitesini iyileştirme yönünde çalışmaları başlatmak,
- Sürekli geliştirme çalışmaları başlatmak ve herkesin bu çalışmalara katılmasını sağlamak,
- Kaliteyi sürekli geliştirme teknikleri hakkında ve gereksinim duyulan konularda sürekli eğitim verilmesini sağlamak,
- Çalışanların motivasyonunu sağlamak ve etkin bir çalışma ortamı oluşturmak,
- Çalışan ve Akademisyen memnuniyeti oranının % 75 seviyesinden aşağı olmamasını sağlamak.